Alla inlägg den 13 november 2015

Av TrueLove - 13 november 2015 13:06

Jag tror inte min man trivs på jobbet,
därför går det över oss här hemma. Han vill ha lugn & ro. Säger att vi ska låta honom vara.
Vet inte vad som har hänt honom måste ha fått en riktig blackout .
Nu har han förlorat sin familj. Båda barnen vill bo med mig.

Tyvärr tar skilsmässan 6 månader och kan inte flytta fören runt 1/1-16.

Sedan är det även att vänta och se om han får ta över huset själv.

Av TrueLove - 13 november 2015 11:09

Mina känslor just nu.
Det går fan inte prata med min man fören han börjar skrika, är det inte på mig så är det på barnen. Drar i dem, om dem inte gör som han vill. ?

Ringde till honoms mobilen och frågade om köttfärsen var slut. Tänkte att att vi kanske hade i boxen där ute, istället började han skrika. Du som har så gott om pengar kan väl köpa, istället för att vara prata lugnt så skriker han inte konstigt man är som man är?
Vi som skulle försöka vara vänner, jag vill inte vara vän med honom längre allt ska vara på honoms villor.

Nu vill jag bara härifrån vill inte vara här längre, men när han är snäll är han världens bästa kille. Vet inte vad som har tagit åt honom den sista månaden.

Fundera på att ta mitt liv, men måste orka för våra underbara pojkar.
Båda två pojkarna vill bo med mig.
Får pojkarna själva bestämma vart dem vill bo ?

Ska till läkaren idag, får se om han sjukskriver mig längre.

Av TrueLove - 13 november 2015 09:04

Inatt drömde jag att min man hade tagit på sig sin giftring.

Varför drömde jag detta och hur ska detta tolkas?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards