Alla inlägg den 2 november 2015

Av TrueLove - 2 november 2015 06:31

I går kväll när jag kom hem så hotade han mig med att skriva på skilsmässor papperna, sa till honom att jag kommer att skriva på men inte ikväll och det står även att jag avsäger mig min del av huset. Måste det stå med på skilsmässor papperna?

Han hade haft papperna sedan i torsdags utan att visa mig ? Varför har han så bråttom med att jag ska ska skriva på ? Kallade mig det ena och det andra bl a att jag var en hora, så jag blev vansinnig och rev i sönder papperna.
Då slog han mig och kastade min handväska i golvet så grabbens gladsögon fodral gick sönder även min större väska som grabbens iPad ligg i så även den gick sönder. Kastade även en tavla i golvet.
Nu säger han att jag ska skicka efter nya papper men det kan han glömma. Hotade även med att skjuta våra två hundar vi har för dem är bara till besvär.
kursiv text

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards